Saturday, February 6, 2010

kawan adelah insan paling berharga...

06.02.2010
cc usj16...

salam...
korang sihat tak???
mesti ok punye kan???beres...
sorry dah lame tak update...act takde citer best pun...
cume hari ni tgh hari tadi ade cter yang mungkin aku dapat kongsi besama2 korang kot...
aku nak citer pasal kawan...

KAWAN
kawan tu segala-galanya...
bagi aku la..kawan tu penting sangat2...
tadi aku g midvalley tau...
aku nampak satu pasangan couple ni...awek die merajuk...
awek die masam mencuka dr start tengok wayang sampai habis...aku tau la sebab seat aku ngan die ni sebaris...sebelah aku plak tuh....
awek budak tu keluar wayang mate bengkak menangis...tapi aku rase tu bukan citer sedey...
(tooth fairy..bukan cter sedey pun)
tapi mate dia boleh bengkak...
last2 awek tuh mengamuk tau..
"awak..nih...saye ni awek awak ke tunggul kayu...baek takyah ajar org kuar lau..nak bermesra ngn kawan2 awak...awak ni gay ke ape???"
pastu aku tengok muke balak die diam je...ramai gile org masa tuh..sah2 malu awek cakap die gay....
last2 balak die jawab...
"awak ni pompuan ke jantan???awak giler ke ape???saye ni ajak awak keluar...pun dah kira saye still pentingkan awak tau...saye ni dah bape lame tak jumpe awak???saye rase baru semalam kite jumpe...tapi kawan2 saye ni dah bape lame...ni majlis gathering saye ke awak???dah cukup bagus saye bawak awak..lau awak rase saye ni pentingkan member2 ye..saye memang pentingkan kawan2 saye...!!!!!saye sayang dorang..mulai dari hari ni..saat ni...lau awak rase saye ni tak layak untuk awak lagi kita putus.."
last2 dorang break kat situ mamat tu cium dahi pompuan tu n die kate
"awak saye dah pulangkan cinta awak yang tersimpan kat hati saya...saye sayang kat awak sangat2 tapi saye tak sanggup untuk menyayangi insan yang tak menyayangi saye..maaf awak.salam"
ha bg korang patut ke???
bagi saye memang patut sangat2...


friendship_2.gif

happy weekdays... i love you..

aku sayang kat korang semua sangat2...

No comments:

Post a Comment