Wednesday, February 3, 2010

percutian bermakna...

o4.o2.2010...
dekat cc usj...

salam rakan2 semua..
mungkin korang dah tertunggu2 manela aku ni...bile la nak update blog ni kan???>
hehehehe...sorry2 erk...
aku tak sempat nak update blog la...
aku g balik umah bakal kakak ipar kat melaka...(ye la tuh (^_^))
best wo...

*ahad-31.01.2010...
aku naek bus kul 8.45 pg...kat seksyen 17 shah alam...aku dapat seat blakang sekali..bus yang aku naek kali ni serabut kepala otak sikit...tempat duduk die yang gile2 tak best...eshhh...benci aku...aku ingat lau aku duk belakang berdua je la..sekali aku dapat baris belakang sekali..dan diapit oleh abang2 uitm yang boleh dikategorikan encem la...hehhehe...aku nak tido..taktau nak pandang belah mane...tapi ape2 hal pun kan...hehehehhe...ADE AKU KESAH???
aku sampai melaka lebih kurang 2 jam perjalanan..dalam kul 11.15 pagi la aku sampai...
samapi2 umah DIE..aku sempat amek kesempatan melelapkan diri wo..petang tu aku ngn DIE menghabeskan mase kami g pantai puteri kat melaka...sempat la nak maen air laut(lame tuh..kire jakun la dapat merasa pegang air laut...)
malam tuh aku diragging oleh DIE..adeke patut DIE suh aku masak...aku bab ni lau rumah sendiri boleh la..lau umah org ni alamak...ish aku dah tak reti nak makan ape dah...
last2 aku masakla telur + udang masak sambal...sayur masak tumis air...aloh umah org cikai2 sudah...aku tak tau ape rase...


*isnin-01.02.2010..
harini aku siap2 nak balik umah...ye la...walau sehari syok weh...heheheheh...yang pasti harini aku balik ngn DIE...esok DIE nak start outstation ke Taiping,Perak dah...huhuhuuh sedeynye...aku naek bus kul 6 petang..ok la seumer nye...aku samapi dalam kul 8 malam...sampai je aku nek teksi g kl sentral..aku ingat rm 6.00 je cam syira ckap tapi lagi pedeh wo...aku kena cas gile la...rm 20.00 mahal siot...kepada pakcik2 pembawa teksi gune la meter yang ade...jangn la tipu orang macam kami nih...aku selamat sampai kat umah dengn menaiki komuter..fuh penat giler...act aku tak sabar nak tunggu kul 12 malam ni...

*selasa-02.02.2010
12.00 malam
aku berdebar menunggu saat ni...ye la mane taknye aku kini sudah dewasa...umurku telah mencecah angka 22 tahun...fuh real nih.berpeluh tunggu saat tuh...detik demi detik mase berlalu akhirnye member ku merangkap DIE telah menjadi orang pertama..mengucapkan HAPPY BIRTHDAY TO ME...hehehehhe...tapi birthday tahun ni tak best sebab die jauh....papepun tak ramai yang wish...aku berterimakasih kepada yang sudi mengucapkan kepadaku...
ape2 pun..ADE AKU KESAH...???...aku takdehal lah...

tu lah rentetan ape yang berlaku dalam hidup aku...takdelah best sangat cume adelah ceritera yang boleh dikongsi bersama...ape pun aku sayang korang....sangat2...
k lah tuh jer..aku tak makan lagi ni...dah kul bpe dah ni..aku baru abes keje...penat gile...
04.03 petang...klah korang aku tak tau bile aku dapat update blog lagi...gambar kejap2 lagi la...erk...penat la...k lah guys..salam...

2 comments:

  1. hehe..sian pulak baca..rm20 tu..selalu aku nek dlm rm6 je..da bpuluh2 kali nek xpnh plk lebih rm10...xpela.halalkn je.rezeki dia dpt lebih ritu=)

    ReplyDelete
  2. ye la shira oi...sian kat aku kan...

    ReplyDelete