Saturday, January 30, 2010

terlupe plak nak citer pe yang jadi semalam...
heheheh...kami g tengok wayang same2...sengal btol syira nih...
ade ke patut die g conteng arang...eh merepek...plak...hehehe
die g conteng blog die ngn kutukan2 dan lawakking2 die...eeeiiii..
menci giler...
* semalam banyak benda aku buat...banyak kenangan spoil...
tapi best semalam adelah saat brainwash kepada bf si syira...hohohoohoh..
mane aku tak marah die g marah2 member bek aku...mengamuk la...
suke-suki die je kutuk bestfriend i...hehehheh...wat fireris takmoh marah tau....tapi pepun yang ko nak kate...ADE AKU KESAH???...hehehhehe
ade aku kesah????




syira sengal amek gambar kat tiang plak





die dtg...eceh dgn lenggang gemalai nye...


syira yang tak sempat nak minum...sengal tul.












lawo tak???gigi taring terkeluar??/



ceh sempat lagi...slurpee yang tak sedap...








syira posing maut....cover cun la tuh...


ni la gambar2 yang sempat di ambik mase kuar midvalley semalam...
hehehe kepada rakan2 ku...mintak maaf banyak2...
ADE AKU KESAH???heheheh
salam bye...






























No comments:

Post a Comment