Saturday, January 30, 2010

sedey bangat2....

30 januari 2010...
atas katil mia...

lepas ni susah sikit la aku nak buat blog...
esok aku dah turun melaka dah...
taktau bile lagi nak buat...
hari nie aku gaduh besar ngn DIA..aku pun taktau nape kenapa??/
dia asyik mengongkong sajer....
aku janji aku tkde org laen dah aku cume ade dia...
tapi die still tak pecaya...
entahla...aku pun tak tau...
bukan salah aku family aku tak terima dia...
salah die...
sedey sangat aku rase cam nak nanges...
mak....
sedey sangat hati aku ni...
walau aku saynag kat die tapi aku tetap kena pergi jauh dari dia...
mak abah aku tak bagi aku kawan ngn dia lagi...
aku tau ape pun keputusan mak n abah amat beguna....
jadi tanpa pengetahuan dia esok aku akan pergi jauh dari dia..dan semua orang yang aku kenal...
ZAM...HANA MINTAK MAAF..
lau ade jodoh...tyme tu abg dah berubah...insyaallah tak kemana...
takpelah kat sini aku nak mintak maaf banyak2 kat korang...
aku sayang korang sangat2...
sungguh aku tak tipu....
korang maafkanlah aku...
aku dah mintak maaf...
korang maafkan atau tak terpulang...
janji aku sayang korang...
ADE AKU KESAH??

No comments:

Post a Comment