Friday, January 29, 2010

lelaki oh lelaki

1017 malam
atas katil kat umah syira...
harini banyak pekara pelik yg jadi dalam diari kehidupan nur hanani bt rohani @ maarof...
ntahla aku pun tak tau kenapa..
tapi hakikat..
nak kate malang takde la sangat...
macam2 sampai sakit perut syira ketawakan aku...
mule2 dalam bus...
nk g kl sentral first aku tersepit kat pintu bus...
second aku melantun ke depan bus...
naseb bek tak jadi pape...
ke tiga aku kena geget semut kecik2..abeh bengkak badan2 i...
huhuhuhuh..
keempat member aku sakit pale p tepon aku marah2...
pastu tak sampai 10 minit call mintak maaf balik...
kelima aku jatuh dalam panggung wayang...
aduhh malunya.kat tangga ala biasa la kan da gelap mana nak nampak...
yang pasti ramai tengok aku and shira kat belakang aku da ketawakan aku...
siap tanya ko ok x?huhuhu
banyak benda sangat...
aku jadi pelik..
maybe betul cakap salah sorg member aku ni kot...
try ko g chesk diri ko tu...mungkin ade tersimpan dendam2 lame...
dalam hati...
tak maafkan org lg ke...
heh...entahla...
kadang2 aku terpikir ape yang aku wat selama ni betul ke???
mungkin betul
tapi ade jugak yang salah...
esh penin sangat...
semalam aku tido kul 0530 pagi...bangun 0730 pg...harini tido lewat jugak...
haish(pinjam ayat abg fireris) apo nak jadi ngn kamu ni ....
ADE AKU KESAH??/
hehehehhe
papepun semoga berjaya dalam hidup...
tak larat dah nak nanges ase tau...
nak tido nih...
nati mu nati...
ahad ni nak turun melaka selasa ni plak nak turun kelantan...
doakan yang terbaik untuk aku...
assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment