Thursday, January 28, 2010

aku buat blog pasal ape???

29 januari 2010....
atas katil kat umah syira...
salam....
sebenarnye aku pun tak tau....nape aku wat blog ni...
saje je kot...
tapi aku jeles sangat2...sebab org laen ade blog...aku nak jugak...
huhuhuhuhu....
hehehhehehhe...
tapi niat aku sebenarnya aku wat blog ni coz aku nak cerita pengalamaan aku dalam berkawan...kawan berbagai kawan...
ade yang baek...ade yang kawan makan kawan...
korang semua mesti ramai kawan kan...
lau yang tak ramai kawan tuh...mesti ade gak sorang dua betul tak???
aku pun tak terlepas dari berkawan...
coz aku ni peramah dan suka sangat2 berkawan...
dari sekolah tadika...sampai la sekarang ni...
tapi pengalaman aku berkawan....hurm...macam2 ada....
hehehehe...
harini pun aku nak keluar dengan kawan gak...
best friend aku dr start aku kat unisel lagi...
die ni salah sorang dr best friend aku...
siti shahirah....
aku sayang gile kat die..
hehehehhehe..
disebabkan aku sayang aku nak promote die nye blog...
http://www.shahirahpuat.blogspot.com/
walaupun die ni skema aku takde hal...






ADE AKU KESAH????
takde kan....
k lah nak mandi nak g mid valley jap g...
nak g lawan sape menang ngn syira...
die nak tengok adnan sempit...aku plak nak tengok 2 hati satu jiwa....
hehehheheheh kite tengok sape menang..
k la..
t kite berjumpe di laen mase....
asslamualaikum....

No comments:

Post a Comment